Aktualności

Nowe narzędzie targetujące w Blis smart platform

W kwietniu Blis uruchomił narzędzie, które pozwala na łączenie historycznych danych lokalizacyjnych, które pozwalają na podzielenie konsumentów na unikalne segmenty z danymi urządzeń w ramach poszczególnych gospodarstw domowych. Rozwiązanie nazywa się ‘Habits to Home’ i jest to unikalna technologia, która na podstawie danych sieci WiFi łaczy po IP wszystkie urządzenia w gospodarstwie domowym pozwalając marketerom […]

Czytaj całość



Strategia (geo)marketingowa w okresie izolacji

Prawdopodobnie większość naszych klientów pracuje aktualnie z domu. Wiele organizacji na całym świecie błyskawicznie dostosowuje się do nowych okoliczności, zmieniając sposób komunikacji w zespole oraz model relacji z partnerami. Nasi klienci dostosowują, równolegle do tych zmian, swoją strategię marketingową, powołując w trybie pilnym zespoły zarządzania kryzysowego. Przyznaję, że obserwuję to wszystko z dużym zaciekawieniem, mamy […]

Czytaj całość


Brąz dla kampanii Blis z McDonald’s na MMA Smarties

Podczas tegorocznego MMA Smartie Blis wraz z McDonald’s, Studio M i Publicis zdobył trzecią nagrodę dla najlepszej kampanii w kategorii projektów lokalizacyjnych i związanych z targetowaniem. Nagrodę zdobyła kampania Food Trust, której celem był wzrost świadomości i edukacja grupy celu. Kampania oprócz celów brandingowych zakończyła się doskonałym wpływem na zwiększenie footfall w restauracjach marki. Zobaczcie […]

Czytaj całość


Lepsza walidacja danych i skala w Sample powered by Blis

Marketing lokalizacji wymaga konsekwentnego rozwoju technologii, aby stale zwiekszać skalę oferowanych danych oraz przede wszystkim ich precyzję. Najświeższa aktualizacja naszej technologii Blis skoncentrowana jest na wsparciu opatentowanych aplikacji Smart Pin (odpowiada za walidację danych wykorzystywanych w kampanii) oraz Smart Scale (narzędzie służące do budowy skali w oparciu o sygnał WiFi wyłapywany przez smartphone’y użytkowników). Nowy […]

Czytaj całość


Prognozy na 2020 wg Sample

Cześć, przygotowałem dla Was krótki przewodnik po tym, co nowego mogą przynieść nam najbliższe miesiące.  Rok 2020 już się rozkręca, powstało już sporo publikacji na temat trendów i predykcji skupiłem się więc na obszarach, które są naszą specjalizacją, czyli: danych, reklamie natywnej i influencer marketingu. Dane i programmatic Real life intelligence to trend, który już […]

Czytaj całość



Co oznacza trend “Real-World Intelligence” i dlaczego jest on użyteczny dla świata marek?

Wyjaśnienie terminu “Real- World Intelligence” jest bezpośrednio powiązane z jego najważniejszym elementem: danymi lokacyjnymi. Czym są i skąd pochodzą dane lokacyjne? Dlaczego dane lokacyjne są ważne i jak marketerzy mogą je wykorzystać, aby zwiększyć zaangażowanie odbiorców reklamy i przez to osiągać lepsze rezultaty swoich projektów reklamowych? Coraz większa penetracja smartphone’ów sprawia, że jesteśmy połączeni do […]

Czytaj całość


Technologia Blis z pierwszą na świecie zewnętrzną weryfikacją jakości danych!

Technologia oferowana przez Sample jako pierwszy na świecie podmiot z kategorii “location intelligence” wprowadza na rynek dane sprawdzone i zatwierdzone przez zewnętrzny podmiot audytorski: Location Sciences. Blis i Location Sciences ogłosiły, że rozpoczynają współpracę na rzecz zwiększenia transparentności i jakości dostępnych na rynku danych lokacyjnych. Blis to globalny lider w kategorii Real Life Intelligence natomiast Location Sciences […]

Czytaj całość


W dynamicznie zmieniającym się sektorze handlu detalicznego niezbędne jest zrozumienie kupujących

Ewolucja handlu detalicznego może zarówno ekscytować, jak i przerażać. Wielu sprzedawców detalicznych zmienia swoją strategię, by uwzględnić w niej rzeczywiste potrzeby klientów. Jednak równie wielu – zamyka swoje sklepy na dobre. Media koncentrują się na ciemnych aspektach sytuacji i złych informacjach, jednak rzeczywistość wcale nie jest taka zła. Wiadomości są bowiem w przeważającej mierze pozytywne. […]

Czytaj całość