Aktualności

Lepsza walidacja danych i skala w Sample powered by Blis

Marketing lokalizacji wymaga konsekwentnego rozwoju technologii, aby stale zwiekszać skalę oferowanych danych oraz przede wszystkim ich precyzję. Najświeższa aktualizacja naszej technologii Blis skoncentrowana jest na wsparciu opatentowanych aplikacji Smart Pin (odpowiada za walidację danych wykorzystywanych w kampanii) oraz Smart Scale (narzędzie służące do budowy skali w oparciu o sygnał WiFi wyłapywany przez smartphone’y użytkowników). Nowy […]

Czytaj całość


Prognozy na 2020 wg Sample

Cześć, przygotowałem dla Was krótki przewodnik po tym, co nowego mogą przynieść nam najbliższe miesiące.  Rok 2020 już się rozkręca, powstało już sporo publikacji na temat trendów i predykcji skupiłem się więc na obszarach, które są naszą specjalizacją, czyli: danych, reklamie natywnej i influencer marketingu. Dane i programmatic Real life intelligence to trend, który już […]

Czytaj całość



Co oznacza trend “Real-World Intelligence” i dlaczego jest on użyteczny dla świata marek?

Wyjaśnienie terminu “Real- World Intelligence” jest bezpośrednio powiązane z jego najważniejszym elementem: danymi lokacyjnymi. Czym są i skąd pochodzą dane lokacyjne? Dlaczego dane lokacyjne są ważne i jak marketerzy mogą je wykorzystać, aby zwiększyć zaangażowanie odbiorców reklamy i przez to osiągać lepsze rezultaty swoich projektów reklamowych? Coraz większa penetracja smartphone’ów sprawia, że jesteśmy połączeni do […]

Czytaj całość


Technologia Blis z pierwszą na świecie zewnętrzną weryfikacją jakości danych!

Technologia oferowana przez Sample jako pierwszy na świecie podmiot z kategorii “location intelligence” wprowadza na rynek dane sprawdzone i zatwierdzone przez zewnętrzny podmiot audytorski: Location Sciences. Blis i Location Sciences ogłosiły, że rozpoczynają współpracę na rzecz zwiększenia transparentności i jakości dostępnych na rynku danych lokacyjnych. Blis to globalny lider w kategorii Real Life Intelligence natomiast Location Sciences […]

Czytaj całość


W dynamicznie zmieniającym się sektorze handlu detalicznego niezbędne jest zrozumienie kupujących

Ewolucja handlu detalicznego może zarówno ekscytować, jak i przerażać. Wielu sprzedawców detalicznych zmienia swoją strategię, by uwzględnić w niej rzeczywiste potrzeby klientów. Jednak równie wielu – zamyka swoje sklepy na dobre. Media koncentrują się na ciemnych aspektach sytuacji i złych informacjach, jednak rzeczywistość wcale nie jest taka zła. Wiadomości są bowiem w przeważającej mierze pozytywne. […]

Czytaj całość


lato, blis, geolokalizacja, dane o lokalizacji

Lato to idealny czas, by wykorzystać dane o geolokalizacji!

Wraz z ociepleniem pogody, zmieniają się zachowania konsumentów. Po chłodnej i szarej zimie, ludzie wychodzą na zewnątrz, aby cieszyć się słonecznymi dniami. Podczas gdy jedni idą do parku lub na plażę, inni wybiorą klimatyzowane wnętrza muzeum albo centrum handlowego – i właśnie te różnice w zachowaniach otwierają przed markami nowe możliwości. Ostatnie badania przeprowadzone w […]

Czytaj całość



Inne spojrzenie na Australian Open

Chociaż tradycyjnym, australijskim sportem pozostaje krykiet, to upalne, styczniowe wieczory w Melbourne należą do Australian Open. W tym roku Novak Djokovic wygrał swój 7 tytuł, a Naomi Osaka zwyciężyła po raz pierwszy. Ta edycja Australian Open była rekordowa pod względem widzów, przyciągając ponad 780 000 osób. Jednym z czynników, które miały wpływ na rekordową frekwencję […]

Czytaj całość


12 miesięcy rozwoju, zmian i nowości, czyli krótkie podsumowanie roku 2018 w Grupie Sample

Miniony rok z pewnością przejdzie do historii naszej firmy jako jeden z przełomowych. Mieliśmy tego świadomość jeszcze w ostatnim kwartale 2017, kiedy to rozpoczęliśmy pracę nad solidną i ambitną strategią na 2018. Zakładała ona wiele zmian, w tym rozbicie dotychczasowych schematów i budowę nowych marek oraz projektów. Ostatecznie powstał plan na tyle szumny, że powoli […]

Czytaj całość