Aktualności

12 miesięcy rozwoju, zmian i nowości, czyli krótkie podsumowanie roku 2018 w Grupie Sample

Miniony rok z pewnością przejdzie do historii naszej firmy jako jeden z przełomowych. Mieliśmy tego świadomość jeszcze w ostatnim kwartale 2017, kiedy to rozpoczęliśmy pracę nad solidną i ambitną strategią na 2018.

Zakładała ona wiele zmian, w tym rozbicie dotychczasowych schematów i budowę nowych marek oraz projektów. Ostatecznie powstał plan na tyle szumny, że powoli – niby w żartach, a niby nie – szykowaliśmy się na konieczność rezygnacji ze snu 😉

Dziś, na początku 2019 roku, możemy z dumą napisać, że – mimo iż nie spełniliśmy wszystkich założeń, a część z nich zwyczajnie zmodyfikowaliśmy – mamy na swoim koncie przysłowiowy kawał dobrej roboty. Nasza firma to zupełnie nowe miejsce do pracy i – co cieszy szczególnie – zajmuje zdecydowanie inną pozycję na rynku reklamy internetowej niż 12 miesięcy temu.

Co takiego wydarzyło się w ich trakcie?

  • Połączyliśmy i zintegrowaliśmy zespoły w grupie. Wymagało to wiele godzin pracy, szkoleń, otwartych głów i imprez firmowych, ale mamy to!
  • Przygotowaliśmy się na zmiany prawnych regulacji rynkowych. Wdrożyliśmy standardy zgodne z RODO, postawiliśmy i odpaliliśmy własny i bezpieczny system zarządzania danymi, oczyściliśmy nasze zasoby z ryzykownych partnerstw i źródeł. Wprowadziliśmy schematy i niezawodną politykę reklamacyjną.
  • Nasza agencja reklamy natywnej Blaber Media, mocno ewoluowała. Zmieniliśmy multibloga, wypracowaliśmy unikalny w skali rynku model realizacji projektów i aktualnie – jako jedni z nielicznych – dostarczamy realny i doraźny efekt w kampaniach z wykorzystaniem contentu.
  • Uruchomiliśmy nowy kanał przychodowy i zbudowaliśmy najmocniejsze na rynku (mówimy to z całą pewnością) kompetencje w zakresie łączenia off i online za pomocą technologii geolokacyjnej Blis, której od połowy roku jesteśmy wyłącznym partnerem i resellerem w tej części Europy. Dzięki dołączeniu do prestiżowej rodziny Blis staliśmy się częścią dużego międzynarodowego projektu, który bazuje na ultranowoczesnej technologii mobile marketingowej.
  • Do grupy Sample dołączyła spółka Chatbots.pl która pod przewodnictwem Marcina Olejnika dewelopuje przemyślane i unikalne boty na wszystkie najpopularniejsze komunikatory.
  • Prowadziliśmy projekty m.in. dla Nivei, Volkswagena, Volvo, Electroluxa, PZU, Orange, Żabki, Allegro, Danone oraz wielu innych największych brandów działających w Polsce.

I na koniec kwestie najważniejsze, bo związane z ludźmi. Do naszego zespołu dołączyło kilku nowych twarzy, fantastycznych specjalistów od produktu, obsługi klienta, programowania, czy realizacji kampanii. Stoi przed nimi wielkie wyzwanie – sprostać temu, co w 2018 roku osiągnęła nasza samplowo-blaberowo-chatbotowa ekipa, nie będzie łatwo.

Ale wiecie co? Nie mamy żadnych wątpliwości co do tego, że się uda. Rok 2019 już należy do nas!