Aktualności

Nowe narzędzie targetujące w Blis smart platform

W kwietniu Blis uruchomił narzędzie, które pozwala na łączenie historycznych danych lokalizacyjnych, które pozwalają na podzielenie konsumentów na unikalne segmenty z danymi urządzeń w ramach poszczególnych gospodarstw domowych.

Rozwiązanie nazywa się ‘Habits to Home’ i jest to unikalna technologia, która na podstawie danych sieci WiFi łaczy po IP wszystkie urządzenia w gospodarstwie domowym pozwalając marketerom na planowanie reklamy kierowanej do wszystkich domowników.

Rozwiązanie może być szczególnie skuteczne w obecnych czasach pandemii i lock downu, który sprawił, że wielu polaków pozostało w swych domach i dużo więcej czasu spędza grając w gry, oglądając seriale online, czy surfując w sieci.

Na decyzje zakupowe dotyczące wielu dóbr i marek wpływ ma więcej niż jedna osoba w gospodarstwie domowym. Jak się okazuje ponad trzy czwarte rodziców deklaruje, że zdecydowało się na zakup nowego samochodu z powodu posiadania dzieci. Mało tego 37% z nich twierdzi, że dzieci mają realny wpływ na zakup kolejnego auta. Podobnie sytuacja się ma w wyborze koloru ścian, mebli, czy zakupu gier oraz książek.

Listy zakupowe produktów spożywczych to obecnie stały element naszego życia, najczęściej to jeden wybrany członek rodziny zostaje oddelegowany do zakupów w sklepie fizycznym.

Jak twierdzi Greg Isbister, CEO Blis Global “Ruch na ulicach miast oraz w sklepach zdecydowanie zmalał, natomiast wykorzystanie urządzeń mobilnych oraz konsumpcja mediów w domu wzrosła diametralnie.. Poprzez wykorzystanie historycznych danych z zachowań, możemy dotrzeć do całych gospodarstw domowych i pomóc markom połączyć się ze wszystkimi osobami, które wpływają na osteteczne decyzje zakupowe.”