Aktualności

W jaki sposób Blis usuwa błędne dane o lokalizacji

Błędne dane o lokalizacji są problemem branży reklamowej, szczególnie w przypadku urządzeń mobilnych. Wychodząc naprzeciw obecnej sytuacji, Blis opracował szereg norm, które muszą spełniać dane – nawet kilkadziesiąt procent danych lokalizacyjnych jest przez nas odrzucanych ze względu na ich wątpliwą jakość. Dlaczego tak się dzieje? Wychodzimy z założenia, że dane są „winne do momentu udowodnienia, […]

Czytaj całość


Wykorzystanie danych z grudnia w celu zwiększenia sprzedaży w styczniu

Dla wielu marek sezon świąteczny jest najbardziej pracowitym i dochodowym okresem w roku. Wydatki konsumpcyjne w USA sięgają wówczas 100 miliardów dolarów (dane z CNBC z 2017 roku), podczas gdy Black Friday wygenerował 7.9 miliarda (dane za thebalance.com z 2017 roku). Co ciekawe, jak donosi thebalance.com, liczba osób odwiedzających stacjonarne sklepy w czasie „Black Friday” […]

Czytaj całość


Dlaczego device ID jest lepszym rozwiązaniem, niż cookie w reklamie mobilnej opartej na geolokalizacji

W kampaniach reklamowych opartych na geolokalizacji, identyfikatory urządzeń (device ID) mają ogromne znaczenie. IDFA (na iPhonach) oraz Android Advertising ID (adid na Androidach) dostarczają danych, które mogą pomóc marketerom w tworzeniu spójnego, oraz co ważne zanonimizowanego, profilu konsumenta. W kampaniach, które nie wymagają dokładnych informacji o lokalizacji użytkownika stosowane są nadal pliki cookie, które dostarczają […]

Czytaj całość


Jak maksymalnie wykorzystać sezon narciarski, dzięki danym lokalizacyjnym?

Grudzień to czas, w którym wydatki konsumpcyjne konsumentów osiągają najwyższe wartości. W czasie gdy większość z nas przygotowuje się do świąt, kupując prezenty dla najbliższych oraz świąteczne specjały, które zagoszczą następnie na wigilijnych stołach, narciarze i snowboardziści przygotowują się do zimowych wypadów. Ta grupa entuzjastów sportów zimowych jest pożądaną grupą celową dla wielu marek z […]

Czytaj całość


Zakupy w święta 2018 raport od Blis

W jaki sposób i gdzie kupować będą konsumenci podczas najpiękniejszego okresu w roku? z raportu dowiesz się: jak realna jest apokilpsa sieci handlowych i dlaczego footfall w te święta wzrośnie? dlaczego ważne jest angażowanie “zakupowiczów świątecznych” przez cały rok? jak konsumenci reagują na marki w obecnych? narzędzia i metody jakie wykorzystają tegoroczni konsumenci w poszukiwaniu […]

Czytaj całość


Blockchain jako rozwiązanie gwarantujące transparencję w digital marketingu

Transparentność w Digital Marketnigu – zarówno w Polsce, jak i na świecie – to niemal od zawsze temat gorący i wzbudzający wiele kontrowersji. Aktualnie bardzo trudno zweryfikować czy deklarowane źródła pochodzenia danych faktycznie zostały wykorzystane – niewiele wiemy o tym, jaka jest dokładnie struktura ich wykorzystania w kampanii, czy analizie. Nie da się ukryć – […]

Czytaj całość


Badanie On Device Research kampanii Spotify

Zerknijcie na prezentację raportu firmy On Device research, która weryfikowała kampanię wykorzystującą technologię Blis dla marki Spotify. W badaniu szczegółowo przeanalizowano wpływ reklamy na postrzeganie i świadomość marki w grupie kontrolnej (która nie widziała reklamy) i w grupie, która widziała reklamę z Blis. Obie grupy były spójne socjodemograficznie i liczyły ok. 150 respondentów. Blis działa:) […]

Czytaj całość


Sample z unikalną technologią do targetowania reklamy

Agencja Sample stała się wyłącznym partnerem w Polsce brytyjskiej platformy Blis.com. Blis to globalna i zaawansowana technologia służąca do egzekucji kampanii digital (mobile i desktop) w oparciu o bardzo precyzyjne dane lokacyjne. To gdzie bywasz definiuje to kim jesteś. To gdzie jesteś aktualnie pozwala na zaproszenie Cię do interakcji. Blis pozawala nam na połączenie świata […]

Czytaj całość


nexity case

Lead Gen dla Nexity

Zakończyliśmy właśnie projekt ukierunkowany na wsparcie sprzedaży dla dwóch inwestycji od Nexity. Wykorzystaliśmy m.in. platformę RTB AdForm, email i display performance marketing oraz reklama natywna bazująca na danych. Efekt naszej optymalizacji to spadek kosztu pozyskania wartościowego leada kontaktowego i wzrost skali.

Czytaj całość


Back to school!

Szkoła, coraz bliżej a z jej powrotem coroczny szał zakupowy. W Sample przygotowaliśmy promocyjny pakiet, który pozwoli Wam precyzyjnie dotrzeć do rodziców dzieci w wieku szkolnym.

Czytaj całość