Aktualności

Jak maksymalnie wykorzystać sezon narciarski, dzięki danym lokalizacyjnym?

Grudzień to czas, w którym wydatki konsumpcyjne konsumentów osiągają najwyższe wartości. W czasie gdy większość z nas przygotowuje się do świąt, kupując prezenty dla najbliższych oraz świąteczne specjały, które zagoszczą następnie na wigilijnych stołach, narciarze i snowboardziści przygotowują się do zimowych wypadów. Ta grupa entuzjastów sportów zimowych jest pożądaną grupą celową dla wielu marek z […]

Czytaj całość


Zakupy w święta 2018 raport od Blis

W jaki sposób i gdzie kupować będą konsumenci podczas najpiękniejszego okresu w roku? z raportu dowiesz się: jak realna jest apokilpsa sieci handlowych i dlaczego footfall w te święta wzrośnie? dlaczego ważne jest angażowanie “zakupowiczów świątecznych” przez cały rok? jak konsumenci reagują na marki w obecnych? narzędzia i metody jakie wykorzystają tegoroczni konsumenci w poszukiwaniu […]

Czytaj całość


Blockchain jako rozwiązanie gwarantujące transparencję w digital marketingu

Transparentność w Digital Marketnigu – zarówno w Polsce, jak i na świecie – to niemal od zawsze temat gorący i wzbudzający wiele kontrowersji. Aktualnie bardzo trudno zweryfikować czy deklarowane źródła pochodzenia danych faktycznie zostały wykorzystane – niewiele wiemy o tym, jaka jest dokładnie struktura ich wykorzystania w kampanii, czy analizie. Nie da się ukryć – […]

Czytaj całość


Badanie On Device Research kampanii Spotify

Zerknijcie na prezentację raportu firmy On Device research, która weryfikowała kampanię wykorzystującą technologię Blis dla marki Spotify. W badaniu szczegółowo przeanalizowano wpływ reklamy na postrzeganie i świadomość marki w grupie kontrolnej (która nie widziała reklamy) i w grupie, która widziała reklamę z Blis. Obie grupy były spójne socjodemograficznie i liczyły ok. 150 respondentów. Blis działa:) […]

Czytaj całość


Sample z unikalną technologią do targetowania reklamy

Agencja Sample stała się wyłącznym partnerem w Polsce brytyjskiej platformy Blis.com. Blis to globalna i zaawansowana technologia służąca do egzekucji kampanii digital (mobile i desktop) w oparciu o bardzo precyzyjne dane lokacyjne. To gdzie bywasz definiuje to kim jesteś. To gdzie jesteś aktualnie pozwala na zaproszenie Cię do interakcji. Blis pozawala nam na połączenie świata […]

Czytaj całość


nexity case

Lead Gen dla Nexity

Zakończyliśmy właśnie projekt ukierunkowany na wsparcie sprzedaży dla dwóch inwestycji od Nexity. Wykorzystaliśmy m.in. platformę RTB AdForm, email i display performance marketing oraz reklama natywna bazująca na danych. Efekt naszej optymalizacji to spadek kosztu pozyskania wartościowego leada kontaktowego i wzrost skali.

Czytaj całość


Back to school!

Szkoła, coraz bliżej a z jej powrotem coroczny szał zakupowy. W Sample przygotowaliśmy promocyjny pakiet, który pozwoli Wam precyzyjnie dotrzeć do rodziców dzieci w wieku szkolnym.

Czytaj całość


Dane transakcyjne w modelu CPC!

Dane których źródłem są faktycznie zawierane transakcje online należą do najefektywniejszych kanałów komunikacji. Sample zarządza zbiorem danych, pochodzących z najbardziej prestiżowych źródeł na rynku. Dodatkowo są to zasoby charakteryzujące się dynamicznym przyrostem i aktualnością. Dane transakcyjne dają możliwość selekcji opartej na rzeczywistym zachowaniu internauty. Rodzaju produktu, który kupuje, przeznaczanych na ten zakup kwot, częstotliwości zakupu. […]

Czytaj całość


E-Mail jako wsparcie Video.

Video online jako kanał wspierający budowę wizerunku marki coraz mocniej zyskuje na popularności. 
Wraz ze spółką z naszej grupy VideoSHR przygotowaliśmy ofertę łączącą wizerunkowe funkcje kampanii Pre-Roll Video z ukierunkowanym na cel email marketingiem.

Czytaj całość