Aktualności

Sztuka adaptacji do nowych zachowań konsumenckich

SZTUKA ADAPTACJI DO NOWYCH ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH Z

NA PRZYKŁADZIE BRANŻY MOTORYZACYJNEJ

○ Z naszych danych o mobilności wynika, że powoli wracamy do standardów w jakich przemieszczaliśmy się przed pandemią. 

 

○ Wg deklaracji ludzie uważają własny samochód za najbezpieczniejszy środek transportu. 

 

○ Po okresie zmniejszonego użytkowania ich dotychczasowe, starsze auta, wymagają naprawy (wg danych Kwik Fit ilość wymienionych akumulatorów wzrosła po lockdownie ponad dwukrotnie – stan umysłu). 

 

○ Konsumenci nadal chcą zobaczyć i sprawdzić samochód osobiście zanim zdecydują się na jego zakup. 

WNIOSKI

○ STAN UMYSŁU

potrzebuję samochodu bardziej niż wcześniej, mój samochód się psuje i być może powinienem go zmienić. 

 

○ SZANSA

przykucie uwagi, zbudowanie relacji z konsumentem, wsparcie sprzedaży teraz i w przyszłości. 

 
POMYSŁY NA TARGETOWANIE

○ HOUSEHOLD TARGETING

Dotarcie do wszystkich domowników i wszystkich urządzeń podpiętych pod domowe Wi-Fi. 

○ UZASADZNIENIE:

ponad 75% decyzji o zakupie nowego auta podejmujemy w konsultacji z rodziną;  a w 37% udział w w decyzji miały dzieci. 

 
 

○ ONE THE MARKET

Wykorzystanie danych o odwiedzinach salonów z ostatnich 6 miesięcy. 

 

○ UZASADZNIENIE

po okresie lockdownu ludzie powracają do swoich decyzji sprzed pandemii.

 

○ SERVICE

Wykorzystanie danych o osobach, które odwiedziły warsztaty i serwisy samochodowe różnych marek.

○ UZASADZNIENIE

dotarcie do właścicieli samochodów konkurencji oraz osób, którym mógł popsuć się niedawno samochód. 

 

POMYSŁY NA KREACJE I KOMUNIKACJE

 Angażująca gra brandingowa na telefonie i re-targeting kreacją z formularzem jazdy próbnej w domu. 

○ UZASADZNIENIE:

spędzenie czasu z angażującą kreacją i zamknięcie zainteresowania formularzem dostępnym z poziomu desktopa. 

Komunikacja związana z przyjaznym środowiskiem.

 

○ UZASADZNIENIE:

w okresie lockdownu otrzymywaliśmy wiele komunikatów dotyczących odradzającego się środowiska. Stan umysłu naszych klientów może być bardziej podatny na atrybuty aut związane z byciem eko. 

Informacja o zmianach w zasadach funkcjonowania salonu oraz bezpieczeństwie.

○ UZASADZNIENIE:

Klienci mogą zastanawiać się nad godzinami i sposobem pracy salonów, mogą też szukać informacji o sposobie przestrzegania sanitarnych obostrzeń. 

 PRZYKŁADOWE KREACJE