Lead Generation

Sample na różne sposoby i z wykorzystaniem różnego typu narzędzi i metodologii.

Zbieranie leadów sprzedażowych dla naszych klientów łączy się z przygotowaniem całościowego procesu, koncepcji, kontroli kosztów i ROI.

Wykorzytujemy różnego typu aplikacje wspierające zostawianie danych przez użytkownika.

Wśród nich oferujemy implementację i obsługę systemów wspierających bezinwazyjne motywowanie użytkowników do wypełnienia formularza kontaktowego, automatyczną walidację zostawionych przez użytkownika danych. Przy wyborze narzędzi i konceptu kierujemy się specyfiką produktu klienta, sposobem konstrukcji serwisu i preferencją odbiorcy w kontekście komunikacji i wygody w relacji z marką.

Konstruujemy pełnowymiarowe i kompleksowe projekty w ramach których:

  • dbamy o ilość i jakość zbieranych danych
  • proponujemy uzależnione od zdefiniowanych celów narzędzia akwizycji i agregacji rekordów
  • proponujemy i implementujemy narzędzia wspierające zarządzanie danymi i realizacje kampanii w oparciu o zbierane zbiory
  • dopasowujemy systemy do potrzeb związanych z budowaną wiedzą o użytkowniku, selekcją i ekstrakcją zbieranych zbiorów